Bezorgdienst
De artikelen die u heeft besteld, worden via TNT, GLS of DHL op het door u opgegeven afleveradres bezorgd. Indien u niet thuis bent zal de vervoerder het pakket bij de buren aanbieden of mee terugnemen naar het depot en bij u in de brievenbus een kaartje achterlaten met informatie waar het pakket is.
Bezorgen op ander adres
U kunt een bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen. Wanneer u hier gebruik van wilt maken kunt u dit aangeven op de pagina waar u uw bestelling bevestigt. Daar vindt u ook een mogelijkheid om tekst toe te voegen bij uw bestelling.
Verpakkings- en Verzendkosten
De verpakkings- en verzendkosten varieren afhankelijk van afleveradres. Deze kosten worden automtisch berekend zodra u de bestelling in uw winkelwagen daadwerkelijk gaat bevestigen via het afrekenproces. Tijdens dit check-out proces krijgt u duidelijk te zien wat de kosten zijn voordat u uw bestelling bevestigt en betaalt. Wij versturen onze producten in een neutrale verpakking, tegen een standaard tarief van €12,99 verpakkings- en verzendkosten in een aantal Europese landen. Bij een bestelling boven de 250 Euro betaald u GEEN verpakkings- en verzendkosten. Dit stanaardtarief geldt voor bijna heel Europa exclusief de eilanden en exclusief postbusnummers. Indien u iets naar een andere locatie wilt laten verzenden is dat ook mogelijk, echter dan moet u vooraf contact opnemen met onze Klantenservice zodat wij u kunnen informeren over de mogelijkheden en de bijbehorende kosten.
Levertermijn
Wanneer de betaling van uw order definitief is bevestigd, wordt de bestelling afgerond en binnen 2 tot 5 werkdagen verzonden. Wij sturen u bij verzending een bevestigingsmail toe. Denk eraan dat verzendingen naar het buitenland langer onderweg zijn. Dit kan oplopen tot 7 dagen in vakantieperiode en rond feestdagen. Indien van toepassing vermelden wij in onze mail ook het ’track en trace’ nummer zodat u de bestelling kunt volgen.
Voor wij tot levering van een bestelling overgaan, kan het zijn dat wij u eerst via telefoon of e-mail benaderen om de juistheid van uw bestelling te controleren. Vermeld daarom bij het registreren altijd een telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent. Dit kan een telefoonnummer zijn van uw werk of een 06-nummer.
Artikelen retour sturen
Indien u iets wilt retourneren verzoeken wij u vooraf contact op te nemen met deairsoftwinkel@t-online.de . Stuur ons een mail, en u heeft gegarandeerd binnen 24 uur antwoord. Of via het formulier “Herroeping” en stuur dit via de mail naar ons. Let op dat u de artikelen dan binnen 14 dagen na herroeping moet hebben terug gestuurd.
Stuur uw artikelen altijd en alleen retour via een pakketdienst bijvoorbeeld GLS, dan ontvangt u een verzendbewijs en kan de retourzending nagezocht worden. Dreamworld Toys Ug is niet aansprakelijk wanneer een pakket zoek raakt.